Artikelen dienen binnen de 14 dagen na ontvangst van de goederen geretourneerd te worden.
Moet ik betalen voor het retourneren van mijn goederen wanneer ik een artikel ruil?
De kosten van retourzending voor een omruiling zijn GRATIS binnen de EU zolang u
· genoot van een gratis levering bij uw bestelling (zie drempelwaarden voor gratis verzending op de pagina Zendingen & Retours );
· het door Allan K uitgegeven retourlabel gebruikt, dat u zal verkrijgen wanneer u Allan K informeert over de terugzending.
Als u oorspronkelijk de vervoerskosten heeft betaald (zie Allan K factuur), komen deze goederen niet in aanmerking voor een gratis retour, de terugzending is dan voor eigen rekening.
Ik wil een deel van mijn goederen omruilen, wat moet ik doen? Hoe krijg ik het retourlabel voor een gratis retourzending?
U bent verplicht ons te informeren om het retourlabel te ontvangen en vermelden welk item(s) u wilt ruilen en welke nieuwe maat (maten) en/of kleur(en) u wilt ontvangen. U moet ons via één van de volgende middelen schriftelijk informeren:
· de Live Chat op de website
· het contactformulier onder het tabblad "Contact" op deze website
Opdat de omruiling door Allan K wordt geaccepteerd, moet u een schriftelijke bevestiging ontvangen die de ontvangst van uw schrijven en de beschikbaarheid van de uitwisseling valideert.
Goederen moeten worden teruggestuurd naar het volgende adres:
Allan K
Rysheuvelsstraat 23
2600 Antwerpen
Belgie
Kan ik artikelen voor producten van een ander type of andere prijs omruilen?
Omruilen is alleen toegestaan voor hetzelfde product met exact dezelfde prijs en toegestaan als volgt:
· Handtassen: verschillende kleuren
· Schoenen: verschillende maten en/of verschillende kleuren
Ik stuurde mijn goederen terug voor omruiling, zal ik moeten betalen voor de verzending van de nieuwe goederen?
Allan K zal de nieuwe goederen GRATIS naar de klant sturen, zolang de oorspronkelijke bestelling hoger was dan 100,00 EUR (van toepassing op elk verzendland).
Ik woon buiten de EU, kan ik mijn goederen omruilen?
Helaas zijn omruilingen niet toegestaan voor landen buiten de EU.
Kan ik goederen omruilen tijdens de soldenperiode?
Tijdens de soldenperiode is uitsluitend de omruiling voor andere maten toegestaan. Omruilen voor een andere kleur is niet toegestaan, daarom is het omruilen van handtassen niet toegestaan. De soldenperiode wordt gedefinieerd als volgt:
Dit schrijven wordt door Allan K beantwoord door de ontvangst van uw schrijven te valideren.
Goederen moeten worden teruggestuurd naar het volgende adres:
Allan K
Rysheuvelsstraat 23
2600 Antwerpen
Belgie
Ik heb mijn goederen teruggestuurd, wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten?
Na ontvangst van de goederen in ons magazijn (niet-gedragen artikel in nieuwstaat en in de originele verpakking), zullen we de waarde van de goederen (exclusief eventueel betaalde verzendkosten) terugbetalen binnen 5 werkdagen. We zullen de terugbetaling uitvoeren met hetzelfde betaalmiddel dat u voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij u expliciet een ander middel heeft gevraagd voor de terugbetaling, en de Klantenservice van Allan K met deze middelen heeft ingestemd.
Ik woon buiten de EU, kan ik mijn goederen retourneren en om terugbetaling vragen?
Helaas is Retourneren & Terugbetaling niet toegestaan voor landen buiten de EU.
Kan ik tijdens de soldenperiode goederen retourneren en om terugbetaling vragen?
Allan K accepteert geen annuleringen tijdens de soldenperiode, die wordt gedefinieerd als volgt:
Mijn land staat niet in uw lijst met verzendlanden, kan Allan K nog steeds naar mij verzenden?
Staat uw land niet in de lijst en wilt u onze handgemaakte producten, neem dan contact met ons op via het webformulier om uw transport te organiseren. We voegen regelmatig nieuwe verzendregio's toe.
Ik woon buiten de EU, hoe zit het met belastingen bij invoer van Allan K items naar mijn land?
Bij levering buiten het grondgebied van de Europese Unie wordt de klant geïnformeerd dat er douanerechten en andere belastingen van toepassing kunnen zijn. Noodzakelijke formaliteiten en betaling van dergelijke vergoedingen en belastingen zijn ten laste van de klant en kunnen nooit de verantwoordelijkheid zijn van Allan K. Het is daarom de verantwoordelijkheid van de klant om, alvorens te bestellen, al deze formaliteiten en belastingvereisten te controleren bij de bevoegde autoriteiten.
.
.
Klantenservice en Privacy
Hoe en wanneer kan ik de Klantenservice van Allan K bereiken?
De Klantenservice van Allan K is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur CET / CEST via
· de live Chat op de website
· het contactformulier onder het tabblad "Contact" op de website
· het telefoonnummer zonder toeslagen: +32.3.230.45.21
Het team van Allan K beantwoordt alle vragen die via deze wegen worden verzonden binnen 48 uur (maandag tot en met vrijdag). De voertalen van de Klantenservice zijn het Engels, het Nederlands en het Frans.